dimarts, 29 de setembre del 2015

David Bowie

Aquest és un exemple d'una pèrsona que té un ull de cada color. Però cal matisar-ho: tot i que aparentment els ulls són de diferent color, doncs no és del tot així. Els dos són blaus, però en un la pupil·la se li va dil·latar de manera permanent, la qual cosa fa que sembli de color més fosc que l'altra. Això li va passar en una baralla quan tenia 15 anys; va rebre un cop de puny a l'ull, que li va provocar que la pupil·la se li dil·latés de per vida.

  

És un cantant molt famós i reconegut, tot i que a mi no m'agrada gaire el seu estil i les seves cançons. Aquesta és potser la que més m'agrada, que canta juntament amb Mick Jagger, dels Rolling Stones: 

3 comentaris:

  1. no m´agradaria re tenir un ull de cada color

    ResponElimina
  2. A mi tampoc m'agrada la cançó però és interessant lo dels ulls diferents

    ResponElimina
  3. hala estic ...flipan te una pupil·la mes gran que latre i el video es iteressant pero els ulls no em convencen

    ResponElimina